Postat 5 januari 200619 år allt e typ stängt imorrn å ja behöver göra ett panik vatten byte.. så om nån har 8 kg över. så snälla låt mig få köpa de. / HB
Postat 5 januari 200619 år Tja... Ring PVSS, han har öppet när han e hemma, fast det är ju förstås en bit mellan Stockholm och Vingåker.
Postat 5 januari 200619 år Författare jo ja vet.. har lagt in en beställning.. men behöver ha imorrn.. vill inte köpa på AL de e dubbelt så dyrt som hos någon annan..
Postat 5 januari 200619 år Jag har en 25 kg hink med Reef Crystals hemma. Du får köpa till samma kilopris jag köpte (vilket var från PWSS). Jag bor i Sollentuna.
Postat 5 januari 200619 år Jag har ca: 8 kg kvar av en 25 kg tunna Instant Ocean hemma (köpt på PWSS).Jag var utanför dig för ca: en halvtimme sedan.....men då visste jag inte att du behövde salt.Om du vill, så kan du komma omgående,för jag lägger mig sent....Bor ju ganska nära dig i Sundbyberg./Uffe
Postat 5 januari 200619 år Författare tackar UFFE2, men VARGKLO hade en hink me Reef Crystals hemma, exakt samma som ja kör me så den hinken blir bra... tack för att du kunde tänka dig att åka akut ut i natten.. ska komma ihåg de nångång om du får problem..
Postat 6 januari 200619 år allt e typ stängt imorrn å ja behöver göra ett panik vatten byte.. så om nån har 8 kg över. så snälla låt mig få köpa de. / HBjr och akvarielagret har öppet
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.