wrang Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 Nån som vet vad det kan vara för fel på min doserpump ? Har funkar men så idag så körde den inte sin cykel Datum/ tid stämmer men den gör inte ens sin start snurr då man sätter in kontakten i enheten. Har plockat ut batteriet men samma fel ändå. Typiskt att detta händer precis nu då man ska åka iväg i en vecka Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Lasse Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 När åker du? Klarar din GHL doserpumpar? Har en med 3 hela doshuvud samt kan nog fixa en med 4 om du behöver (till GHL) Då menar jag låna. MVH Lasse Citera
wrang Postat 25 oktober 2016 Författare Postat 25 oktober 2016 @Lasse Åker till Åre på fredag morgon 05:30 åter lördag 4/11 kl 22:00 Ja min ghl 2 borde funka. Kan tänka mig åka torsdag efter lunch å låna Eller det kanske klarare sig 1vecka om nån manuellt doserar lite Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.