Freddesss Postat 23 november 2016 Postat 23 november 2016 Funderar på vilket nano jag ska uppgradera till. Både red sea och aqua medic är på 80 liter men priser är nästan det dubbla på RS. Men tror skåp ingår då. Vilket skulle ni råda mig till? Citera
Ouscazz Postat 23 november 2016 Postat 23 november 2016 Aqua Medic säljs väl komplett med teknik och integrerad sump bakom visningsdelen, men utan kabinett? Red Sea Reefer säljs helt utan teknik, men med kabinett och riktig sump. Citera
Freddesss Postat 23 november 2016 Författare Postat 23 november 2016 Aqua Medic säljs väl komplett med teknik och integrerad sump bakom visningsdelen, men utan kabinett? Red Sea Reefer säljs helt utan teknik, men med kabinett och riktig sump.Tror allt ingår på red sea medhttp://www.tritonakvarium.se/product/red-sea-reefersSkickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Ouscazz Postat 23 november 2016 Postat 23 november 2016 Nope, hela grejen med Reefer-serien är att man själv kan välja teknik. Har själv ett Reefer. Skickat från en iPhone 7+ med Tapatalk Citera
Freddesss Postat 23 november 2016 Författare Postat 23 november 2016 Nope, hela grejen med Reefer-serien är att man själv kan välja teknik. Har själv ett Reefer. Skickat från en iPhone 7+ med TapatalkMöjligt jag skrev fel och att det är Max. Men i både presentation och beskrivning ingår allt från skummare till ATO... kolla länken på tritons sida till youtube. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
osby0479 Postat 23 november 2016 Postat 23 november 2016 Här ingår allt, skulle valt det framför ett blenny! http://shop.foretagsakvarium.se/sv/akvarier/vanliga/redsea-reefer-nano-max.html 1 Citera
Freddesss Postat 23 november 2016 Författare Postat 23 november 2016 Aha.. det är det jag menar :)Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Ouscazz Postat 23 november 2016 Postat 23 november 2016 Ja, det var ju en annan femma... Skickat från en iPhone 7+ med Tapatalk 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.