Roger Salenius Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Har lite frågor ang Clowner varför kan man bara ha 2st i akvariet? Om man köper dom som små så borde dom väl bara mindre benägna att slåss med varandra? Då den största utvecklas till hona o de andra förblir hanar.. Mvh Citera
Kjelle Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 De är aggresiva mot artfränder och andra clownfiskar. Däremot om du har en anemon kan det funka bättre. Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
jeber Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Har med en fråga. Jag köpte två clowner men det är bara honan som är i anemonen och hanen är i andra änden av akvariet. Vill dem inte vara ett par? Har haft dem i ca 6 veckor. Citera
Moose Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Kan ta lång tid innan dom bildar par. Om dom ens bildar. Finns inga garantier. 1 Citera
jeber Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Okej så jag ska inte byta hanen mot en mindre och se om det gårbättre? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.