Postat 28 februari 20178 år Vilken sorts lim kan man använda sig utav i saltvattensakvarium? Måste limma en grej på min flödespump. Mvh
Postat 28 februari 20178 år Författare 15 minuter sedan, spliffen sa: Cyanoacrylate kan du använda. Vad e det för sorts lim? Lr e det ett ämne i lim? En del använder superlim?
Postat 1 mars 20178 år Det är ett ämna i limmet jag har klpt super lim på Coop och Ica när jag limmat något
Postat 1 mars 20178 år 8 timmar sedan, Roger Salenius sa: Vilken sorts lim kan man använda sig utav i saltvattensakvarium? Måste limma en grej på min flödespump. Mvh Det beror på vad du skall limma, och hur. Kan du berätta mer detaljerat?
Postat 1 mars 20178 år Författare 5 timmar sedan, Ouscazz sa: Det beror på vad du skall limma, och hur. Kan du berätta mer detaljerat? Ska limma ett litet plastgaller på insuget.. ska bygga en bioreaktor.
Postat 1 mars 20178 år Då funkar det säkert bra med CA-lim i geléform (cyanoakrylat/snabblim), såvida inte plasten är för fet. Det är säkert att limma med i saltvattensakvarium, även under vattnet.
Postat 1 mars 20178 år Fet plast fungerar http://m.clasohlson.com/se/Superlim-Loctite-All-Plastics/34-771 bra på. Är även den cyanoakrylatbaserat och jag har använt det under vatten utan att se några dåliga effekter av det...Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 1 mars 20178 år Författare Köpte Loctite superglue, innehåller cyanoakrylat men oxå massa andra grejer? Etylcyanoakrylat? Ändrat 1 mars 20178 år av Roger Salenius
Postat 2 mars 20178 år 9 timmar sedan, Roger Salenius sa: Köpte Loctite superglue, innehåller cyanoakrylat men oxå massa andra grejer? Etylcyanoakrylat? Det limmet fungerar fint !
Postat 2 mars 20178 år Författare 8 timmar sedan, runstenen sa: Det limmet fungerar fint ! Ändrat 2 mars 20178 år av Roger Salenius
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.