Roger Salenius Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Vilken sorts lim kan man använda sig utav i saltvattensakvarium? Måste limma en grej på min flödespump. Mvh Citera
Roger Salenius Postat 28 februari 2017 Författare Postat 28 februari 2017 15 minuter sedan, spliffen sa: Cyanoacrylate kan du använda. Vad e det för sorts lim? Lr e det ett ämne i lim? En del använder superlim? Citera
SaltisLinda123 Postat 1 mars 2017 Postat 1 mars 2017 Det är ett ämna i limmet jag har klpt super lim på Coop och Ica när jag limmat något Citera
Ouscazz Postat 1 mars 2017 Postat 1 mars 2017 8 timmar sedan, Roger Salenius sa: Vilken sorts lim kan man använda sig utav i saltvattensakvarium? Måste limma en grej på min flödespump. Mvh Det beror på vad du skall limma, och hur. Kan du berätta mer detaljerat? Citera
Roger Salenius Postat 1 mars 2017 Författare Postat 1 mars 2017 5 timmar sedan, Ouscazz sa: Det beror på vad du skall limma, och hur. Kan du berätta mer detaljerat? Ska limma ett litet plastgaller på insuget.. ska bygga en bioreaktor. Citera
Ouscazz Postat 1 mars 2017 Postat 1 mars 2017 Då funkar det säkert bra med CA-lim i geléform (cyanoakrylat/snabblim), såvida inte plasten är för fet. Det är säkert att limma med i saltvattensakvarium, även under vattnet. Citera
BatmanGefle Postat 1 mars 2017 Postat 1 mars 2017 Fet plast fungerar http://m.clasohlson.com/se/Superlim-Loctite-All-Plastics/34-771 bra på. Är även den cyanoakrylatbaserat och jag har använt det under vatten utan att se några dåliga effekter av det...Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Roger Salenius Postat 1 mars 2017 Författare Postat 1 mars 2017 (ändrat) Köpte Loctite superglue, innehåller cyanoakrylat men oxå massa andra grejer? Etylcyanoakrylat? Ändrat 1 mars 2017 av Roger Salenius Citera
runstenen Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 9 timmar sedan, Roger Salenius sa: Köpte Loctite superglue, innehåller cyanoakrylat men oxå massa andra grejer? Etylcyanoakrylat? Det limmet fungerar fint ! 1 Citera
Roger Salenius Postat 2 mars 2017 Författare Postat 2 mars 2017 (ändrat) 8 timmar sedan, runstenen sa: Det limmet fungerar fint ! Ändrat 2 mars 2017 av Roger Salenius Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.