firebird350 Postat 20 mars 2017 Dela Postat 20 mars 2017 Har fått en explosion av såna här på några dagar är det någon som vet vad det är ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Slanten Postat 20 mars 2017 Dela Postat 20 mars 2017 Det är ett svampdjur, som sitter och filtrerar vattnet. Bra att ha i akvariet. Sök på Reeflex efter Sycon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kylander Postat 21 mars 2017 Dela Postat 21 mars 2017 ja sådana är det tack för hjälpen Skickat från min SM-G930F via Tapatalk 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mare Postat 26 maj 2017 Dela Postat 26 maj 2017 Tack för ID, har även jag mängder av dessa. Dök upp efter start av refugiedel vill jag minnas. /M 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PasiLu Postat 6 maj 2018 Dela Postat 6 maj 2018 Vad bra med gamla trådar som ligger och svarar på mina egna frågor, underlättar mycket i letandet på svar!... 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.