cowlord Postat 21 mars 2017 Postat 21 mars 2017 Hej! Jag köpte nu idag några fiskar samt koraller från ett kar som skulle läggas ner. Köpte även massa levande sten så nu är mitt kar helt proppfullt med sten Karet har varit igång ett tag såklart och har bra värden. Skulle vara trevligt att veta exakt vilka arter det är och hur man sköter om dom bäst Anledningen till att det blev så spontant va just nerläggningen av det andra karet annars hade jag inte köpt djur/koraller utan att ha koll Korall nr 1 Korall nr 2 Korall nr 3 Korall nr 4 Korall nr 5 Korall nr 6 Sedan är det här en anemon, men går det att säga vilken sort specifikt? Supertacksam för all hjälp! Det här forumet är verkligen super! Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rameau Postat 22 mars 2017 Postat 22 mars 2017 Mina gissningar 1. Euphyllia parancora 2. Gorgonia 3. Kenya träd 4. Sinurlaria 5. ? 6. Blå skivanemon 7. Ritteri anemon Citera
cowlord Postat 22 mars 2017 Författare Postat 22 mars 2017 Mina gissningar 1. Euphyllia parancora 2. Gorgonia 3. Kenya träd 4. Sinurlaria 5. ? 6. Blå skivanemon 7. Ritteri anemonTack så mycket! Jättesnällt att du tar dig tid Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.