Postat 6 april 20178 år Hej, Jag har hjälpt till med att översätta vissa bitar till Android appen Aquarium Note. För jobbet fick jag nio stycken promo codes. Dessa gör att man får appen gratis genom Play Store istället för att köpa den för vad den nu kostar... en tjuga eller nåt. Jag tänkte att det är bättre att någon som vill ha appen kan glädjas av koderna istället för att de bara ligger oanvända. Skriver isf här så skickar jag koden i PM. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dyhwang.aquariumnote
Postat 8 april 20178 år Författare On 2017-04-06 at 16:37, Moose sa: Hade varit kul att prova Du har PM.
Postat 26 juni 20178 år Författare On 2017-06-25 at 15:36, Jokkmokksjocke sa: iOS ? Tyvärr, bara Android
Postat 15 augusti 20178 år Jag har installerat den app några dager sen och tycker den är braSent from my ONE A2003 using Tapatalk
Postat 16 augusti 20178 år Jag kör också denna (i gratisversionen) och håller med @Salah. @JonasK, om du fortfarande har kvar någon kod så är jag intresserad... :-)
Postat 16 augusti 20178 år Författare @KennethN, @mcjagg och @Salah Jag skickar PM till er med koderna! Har för mig att man matar in dem i Google Play, i menyn där för kuponger.. men rätta mig gärna om jag har fel
Postat 16 augusti 20178 år Författare Koderna verkar ha gått ut Iaf Salah's kod. Har mailat han som gav mig koderna och frågat efter tre nya, men det är trots allt ganska lång tid sedan jag fick de första. Återkommer om jag får tre nya!
Postat 16 augusti 20178 år Min verkar inte heller fungera, synd att jag inte uppmärksammade denna tråd tidigare...men tack ändå!
Postat 21 augusti 20178 år Jappiee... Min funkar också. Tusen tack JonasSent from my ONE A2003 using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.