edda124 Postat 8 april 2017 Postat 8 april 2017 jag har en fråga jag kommer beställa ett nano kar ca 38l sen såg jag red sea reef mature kit det tyckte jag verkade väldigt enkelt att följa för en nybörjare annars tycker jag det är lite svårt med själva start cykeln för alla verkar göra olika men ska mn använda det måste man ha en skummare och det hade jag inte tänkt ha utan bara köra på stora vatten byten 1 gång i veckan så man fråga är skulle det vara värt att köpa en skummare och köra red sea reef mature kit eller kan jag få samma resultat utan vad skulle ni rekommendera? Citera
Ouscazz Postat 8 april 2017 Postat 8 april 2017 @Lasse har en uppstartsmetod som är väldigt vettig och lätt att förstå sig på. Jag minns aldrig var länken finns, men Lasse kommer säkert att chippa in här strax med kloka ord och en länk till hans metod. Citera
edda124 Postat 8 april 2017 Författare Postat 8 april 2017 (ändrat) jo lasses metod har jag läst en gång men har lite svårt att hitta den igen men min fundering var är det lättare att få bra värden med red seas program vs lasses metod för en nybörjare eller spelar det ingen roll har man samma chans vilken metod man än väljer Ändrat 8 april 2017 av edda124 Citera
Ouscazz Postat 8 april 2017 Postat 8 april 2017 Jag hade valt denna metoden, alla dagar i veckan. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.