Jocke Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 ROWAPhos färgade mitt akvarie vatten brunt.Jag sköljde Rowaphosen innan och endå så har mitt vatten blivit brunt.Hur ska jag göra för att bli av med det?.Byta massa vatten?, eller bara låta det vara?.Och kommer det att försvinna efter ett tag?,har varit brunt i ca 12 timmar nu.MVH Jocke Citera
Robert Lennqvist Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Mitt vatten blev oxå brunt i början men det klarnade över natten./Robban Citera
crille Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 prova att kolfiltrera,tror det står på burken att det kan missfärga Citera
Capote Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Enligt Rowa själva så ska det inte vara skadligt för ditt akvarium och kommer att försvinna. Du ska inte behöva göra någonting. Citera
Connaissancen Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Det blev likadant för mig med AquaPhos, trots att jag sköljde det noga. Efter ett par dagar var det ok igen, och jag kunde inte se att något hade mått dåligt av det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.