Postat 15 juni 20178 år Min stackars eremit har sett ut så här sen jag köpte akvariet . Men han behöver väl bli av med allt det han måste släpa på? Hur gör jag?
Postat 15 juni 20178 år Det är en snigel va? Han verkar ju inte störas av det [emoji846] tycker det är rätt ballt Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Postat 15 juni 20178 år Min snäcka såg ut sådär ett tag men sen bara försvann det en dag, den lider inte utav det
Postat 15 juni 20178 år Författare 2 timmar sedan, Jokkmokksjocke sa: Är det inte en Snäcka? Skickat från min iPhone med Tapatalk nej, det är min eremit
Postat 15 juni 20178 år Författare 2 timmar sedan, kocknick sa: Det är en snigel va? Han verkar ju inte störas av det tycker det är rätt ballt Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro förra ägaren hävdade bestämt att det är en eremit, svårt att se när han ser ut sådär men det är nog en eremit
Postat 15 juni 20178 år En eremit är ju en krabba, det där en snigel Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Postat 15 juni 20178 år Författare 11 minuter sedan, kocknick sa: En eremit är ju en krabba, det där en snigel Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro en eremit är ju en kräfta och inte en krabba?
Postat 15 juni 20178 år Egentligen är det inte en snigel utan en snäcka. Sniglar drunknar i vatten och har inte skal.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.