SaltisLinda123 Postat 25 juni 2017 Postat 25 juni 2017 (ändrat) Nu har jag börjat på min nya inriktning med mitt kar och fått hem mina hästar. Pigga och jätte fina! Än är det inte klart vem som är honan eller hanen men det ska vi nog lista ut tagit flera fina bilder på dom som kommer komma upp inom kort. Hoppas det är lite intressant med denna tråd iallafall Ändrat 25 juni 2017 av SaltisLinda123 6 Citera
SaltisLinda123 Postat 25 juni 2017 Författare Postat 25 juni 2017 Tack! Ska iaktta dom så mycket som möjligt för att få se vem som är hona eller hane.. Eller så är det samma kön på dom vem vet, dom gillar varandra iallafall men skulle bra kul med yngel (vet att det är svårt att hålla vid liv) men vill ändå testa ! Citera
SaltisLinda123 Postat 26 juni 2017 Författare Postat 26 juni 2017 (ändrat) testar att fota i karet inte det lättaste.. fotar med en canon men har ingen aning hur jag ska få till skärpan Ändrat 26 juni 2017 av SaltisLinda123 Citera
mcjagg Postat 26 juni 2017 Postat 26 juni 2017 18 timmar sedan, SaltisLinda123 sa: Nu har jag börjat på min nya inriktning med mitt kar och fått hem mina hästar. Pigga och jätte fina! Än är det inte klart vem som är honan eller hanen men det ska vi nog lista ut tagit flera fina bilder på dom som kommer komma upp inom kort. Hoppas det är lite intressant med denna tråd iallafall Hej de är riktigt Nice! Med vänliga hälsningar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.