Kimozabe Postat 15 juli 2017 Postat 15 juli 2017 Varför kan jag inte se filmklipp som laddas upp i .mov? Har provat både safari, chrome och Tapatalk appen. Det blir bara en grå skärm med nåt tunt streck i mitten, ingen film som börjar spela. Mvh Kim Citera
Tribiani Postat 15 juli 2017 Postat 15 juli 2017 Har du en länk till tråden där filmklippet finns? Citera
Kimozabe Postat 15 juli 2017 Författare Postat 15 juli 2017 1 timme sedan, Tribiani sa: Har du en länk till tråden där filmklippet finns? Det har varit mer eller mindre alla klipp på senaste tiden men här kommer 2: Mvh Kim Citera
Tribiani Postat 15 juli 2017 Postat 15 juli 2017 När jag klickar på .mov filmen så laddas den ner till min dator och jag öppnar den med VLC media player. Den öppnar inte sig i forumet. Jag kör med Chrome. Filmerna funkar bra. 1 Citera
Kimozabe Postat 16 juli 2017 Författare Postat 16 juli 2017 12 timmar sedan, Tribiani sa: När jag klickar på .mov filmen så laddas den ner till min dator och jag öppnar den med VLC media player. Den öppnar inte sig i forumet. Jag kör med Chrome. Filmerna funkar bra. Mmmm, men om man aldrig använder dator utan kör från telefon? Mvh Kim Citera
wrang Postat 16 juli 2017 Postat 16 juli 2017 Jag kan öppna filmen med tapatalk och iPhoneMåste dock klicka på ikonen så funkar det.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Tribiani Postat 16 juli 2017 Postat 16 juli 2017 Det funkar i min mobil också. Jag kör webbgränssnittet på en Android. Konstigt att det inte funkar på din @Kimozabe. Citera
Kimozabe Postat 17 juli 2017 Författare Postat 17 juli 2017 @wrang @Tribiani nu fungerade Jonas klipp i tapatalk, gillar dock inte appen antagligen mest för att jag vet inte hur den fungerar. Vill ha samma utseende/upplägg som jag får när jag kör på webbläsare. Den andra videon vill den ladda ner till typ dropbox. Får det inte till att fungera alls i webbläsare. Skitsamma, jag får överleva utan filmer Mvh Kim Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.