maria Postat 20 juli 2017 Dela Postat 20 juli 2017 Har märkt att jag har många borstmaskar i akvariumet, jag har läst att dom e bra att ha men för många vill man ju inte ha och dom växer väl på sig min fråga är, finns det nån fisk/räka/krabba som äter dom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BatmanGefle Postat 20 juli 2017 Dela Postat 20 juli 2017 Boxarräka. Men är de inte ett problem, så låt dem vara. De städar åt dig! Edit: sök på 'bristleworm trap' så ser du hur du kan göra en enkel fälla för dem om de växer sig för biffiga.Skickat från min Reeflink med Tapatalk 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 20 juli 2017 Dela Postat 20 juli 2017 Håller med, inget fel med vanliga borstmaskar överhuvudtaget. Och deras antal är direkt proportionerligt till hur mycket föda det finns tillgängligt. Det vill säga att om man upplever att man har tok för mycket så kan det betyda att man behöver dra ner på utfodringen lite. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.