Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

jag tänkte att jag ska prova mig på en liten acropora direkt under mitt t5 rör.

kan det funka?

vad händer om dom dör ?släpper dom ut massa gifter då eller?

Postat

Innan man skaffar levande så bör man se till att man har rätta förutsättningarna för att hålla de vid liv. Alltså i ditt fall mer rör eller MH. Du skriver heller inget om hur många watt du har på röret.

Postat

först och främst skulle jag läsa på lite mer om acroporor annars e det som att kasta pengar i sjön.. ta det inte som kritik bara ett gott råd..mvh

Postat
först och främst skulle jag läsa på lite mer om acroporor annars e det som att kasta pengar i sjön.. ta det inte som kritik bara ett gott råd..mvh

har du någon bra sida att rekomendera

Postat

Är det en anemon som sitter ovanför den mittersta acroporan?

Jag skulle nog klämma in lite fler lysrör innan du skaffar en acropora, jag har haft acropora under 18w lysrör i mitt gammla 375, ingen bra idèe, de blev bruna.

Postat

Svar det är 2st sympiotiska anemoner som dessutom har 2st anomonkrabbor. Jag har ytterligare 1 symbitisk anemon samt 1 Condylactis passiflora (från Karibien 15år gammal tagit själv). Akvariet är 150 cm från framrutan till bakväggen.

Postat

Jag och Thore Kjellberg får nog komma ner och kika på ditt stora akvarium det måste vara en upplevelse.

P.s Du får gärna göra bilderna mindre det tar så lång tid trots 2mbit bredband att få upp din bild.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...