Postat 26 januari 200619 år Min Alvepora vill ej slå ut, Man kan bara ana lite gröna bluttar inne i hålen. Tips önskas Den står medel ljust & strömt.Vatten värde ok
Postat 26 januari 200619 år "Alvepora are considered similar in their care requirements and as difficult to maintain as Goniopora, and they are not likely to survive in most home aquariums. Low current and low to medium lighting with, perhaps, a slightly higher nutrient content seem to fit their most common location in nature. Alvepora are naturally adapted to living in both high-light and low-light environments and are one of the more-tolerant corals, at least in this respect"(AQUARIUM CORALS - Eric H. Borneman)Något tvetydig text men kanske lite ledning.
Postat 27 januari 200619 år Jag har aldrig haft nått problem med alveopora.. Dom tycker jag är enkla.. Men min föll ned bakom stenarna...... *grr*
Postat 17 februari 200619 år Författare nu efter ca 3 veckor, så har den varit utslagen i 3 dagar i rad Bara hoppas att det varar
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.