Jailbird Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 nån som har en aning vad detta är för märke ?? Citera
Jailbird Postat 3 februari 2006 Författare Postat 3 februari 2006 ingen som har en gissning ?? Citera
Laggeman Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Tycker det ser ut som ett hemmabygge faktiskt. Citera
wrang Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Skulle ta mig en tänkare att använda detta. Anslutningarna ser ut att vara ärjade så nått slag utav metal är den nog gjord utavhur många watt är den på Citera
Jailbird Postat 3 februari 2006 Författare Postat 3 februari 2006 är på 50watt, den medföljde ett deltec kar jag köpte häromdanhan sa att uv-c:n köptes i samma butik som hán köpte karetbutiken har nu gått i kkser ut som nån mh lampa röret är typ 2 cm tjock 15 cm lång och det är sådan droppe på glaset som det är på mh lampor Citera
Dez3d Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Anslutningarna ser ut att vara ärjade så nått slag utav metal är den nog gjord utavSer ut som koppar, måste då bytas ut. Citera
Goranius Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Den liknar ju deltecs med tanke på vart man sätter in lampan och även svart färg kanske är en gammal modell?Står det inget på etiketten? Citera
Jailbird Postat 11 februari 2006 Författare Postat 11 februari 2006 ser ut som jag hittade mitt svar självARCADIA - Ultra Clear UVC Lamp T8, 55 Watt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.