Postat 3 februari 200619 år Skulle ta mig en tänkare att använda detta. Anslutningarna ser ut att vara ärjade så nått slag utav metal är den nog gjord utavhur många watt är den på
Postat 3 februari 200619 år Författare är på 50watt, den medföljde ett deltec kar jag köpte häromdanhan sa att uv-c:n köptes i samma butik som hán köpte karetbutiken har nu gått i kkser ut som nån mh lampa röret är typ 2 cm tjock 15 cm lång och det är sådan droppe på glaset som det är på mh lampor
Postat 3 februari 200619 år Anslutningarna ser ut att vara ärjade så nått slag utav metal är den nog gjord utavSer ut som koppar, måste då bytas ut.
Postat 3 februari 200619 år Den liknar ju deltecs med tanke på vart man sätter in lampan och även svart färg kanske är en gammal modell?Står det inget på etiketten?
Postat 11 februari 200619 år Författare ser ut som jag hittade mitt svar självARCADIA - Ultra Clear UVC Lamp T8, 55 Watt
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.