Qurex Postat 14 december 2017 Postat 14 december 2017 Har sett några mycket små snäckor som verkar gilla alger på glaset. Det är ingen snäcka jag köpt utan som kommit med ls eller något levande jag köpt till mitt nystartade. Påminner om Cerith Snail men de ska tydligen inte föröka sig så lätt i akvarium. Katastrof dålig mobilbild men för storleksuppfattning.. Vad är det och är de bra? (Älskar posthorn i sötvattenskar så om det finns något liknande tilö salt vill jag gärna ha tips.) Citera
mcjagg Postat 14 december 2017 Postat 14 december 2017 hej ja som sagt väldigt dålig bild men kan va flatworm isf inte bra de kan äta acropora mvh Citera
mcjagg Postat 14 december 2017 Postat 14 december 2017 sök på flatworm här på SG finns hur mycket som helst Citera
Qurex Postat 14 december 2017 Författare Postat 14 december 2017 Flatworm är det inte. (Iaf inte sådan jag sett på triton akvarium iaf..) Det är vita små sniglar med tubformat skal. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.