Gå till innehåll

Lämplig doserare för Phytosalger ?


Saxmark

Rekommenderade inlägg

Hittade denna på nätet när jag satt och surfade runt..

Eheim 3585 Liquidoser

Eheims egna sida sög ju som vanligt och e inte uppdaterad sedan 70 talet..

Men jag hittade lite fakta iaf..

For luxuriant growth of your aquarium plants Aquarium plants take in their nutrients continually through both their roots and their leaves. This is why plant fertilization is best achieved through regular daily doses. The new EHEIM Liquidoser, has been dsigned to do the job for you by automatically dosing EHEIM plant supplement. The Liquidoser doses 1 ml per rotation with up to 8 rotations per 24 hr. period. It has an optional push-button for manual dosing, electronic programming for precise dosing based on aquarium size. It is battery-operated with two stage low-battery warning and safety cut-out function with an LCD display with clock. The batteries are included. Electronic programming control for daily precise dosage, to suit the actual size of your particular aquarium. Option of manual release button operation. Visible filling level through transparent supply reservoir. Two-stage battery alarm with safety shutdown, LCD programming display and clock time.

Vad jag kan se så ser den ut som deras foderautomat.. Min tanke var att fylla byttan med phytofeast och dosera nåra ml rätt ner i tanken varje dag.. Nån som har provat och kan ge lite feedback om man skall köpa sig ett bättre liv eller bara tänka om ?

Hittade den för 350 spänn i tyskland så det är ju ett smidigt komplement till en doserpump.. Eller så får det bli som jag har tänkt tidigare.. En kyl som står vid akvariet med slangar som suger direkt ur flaskan som står i kylen..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...