Fagerberg Postat 3 januari 2018 Postat 3 januari 2018 Hej Varje gång jag ska logga in så när jag skrivit lösenordet så kommer röda text rutan upp med att det finns inget konto med min mailadress, klickar då på glömt lösenord, får en länk skickad med återställningslänk, byter lösenord sen kan jag komma in på sidan, när jag sen loggar ut och ska logga in får jag göra samma procedur, har tillochmed skapat ett nytt konto med annan mail adress och det är samma problem där. Någon som kan hjälpa mig. Har mailat till saltvattensguidens adress men inte fått några svar. Citera
Genne Postat 3 januari 2018 Postat 3 januari 2018 @Tribiani kan du titta på detta? @Fagerberg tror Tribiani löser detta så fort han är online. Jag vet inte vart den adressen går men ska kolla upp det, vid sådana fel går det även bra att maila medlemsansvarig så hjälper jag till att lösa det på något vis MVH/Genne Citera
Tribiani Postat 3 januari 2018 Postat 3 januari 2018 @Fagerberg, jag kollar på det när jag kommit hem ikväll. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.