Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Räkna med att det tar flera månader för koraller att anpassa sig efter ändringar i belysningen.

Jag var hemma hos en kille igår med en och samma Acropora delad på 2 ställen där den ena tidigare stått i mycket starkt ljus och nu får en aning mer ljus än nummer 2.

Nummer 2 som hela tiden fått samma ljus är nu mörkblå precis som tidigare medan ettan har blivit brun. Inte en antydan till blå färg. Det är ungefär 2 månader sedan han bytte belysning.

• 2 veckor senare...
  • Svar 426
  • Visningar 28,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

• Eller skaffa en Harlekinräka. Har aldrig överhuvudtaget behövt av biologiska skäl ta bort dem. En gång av estetiska skäl med hjälp av en Harlekin. Men jag tror det finns annat som äter dem. I mitt nya

• Hej Tony och välkommen till Guiden!   Det är länge sedan jag startade ett kar, men tänker nedan är en "hint" av vad du behöver. Jag hade köpt någon form av startbakterier (lite omdebate

• Det är bara det att eremiten har redan större skal än snäckan. Jag tror det gick till på följande sätt.   Nassarius pratar med turbon:   -Nassarius: Du turbo, det känns väldig

Populära bilder

Postat
  • Författare

I mitt kar har jag bla 3 chromisar samt två clowner mm. Det lustiga är att en chormoisen tror den är den clown. Den hänger mest med clownerna under dagarna ibland med de andra chormisarna men det lustiga är att den även sover ihop med clownerna, mina clowner gnuggar sig mot varandra hela nätterna och chormisen är med på ett hörn och får också vara med och gnugga lite då och då. Är detta vanligt? Det är ungefär samma storlek på både chromisarna och clownerna.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.