Robbs Postat 9 februari 2018 Postat 9 februari 2018 Hjälp. Är detta nån snäcka jag vill ha? Dom två svarta prickarna på nya stenen. Annars måste jag ta dom innan dom e på stora stenarna. Citera
Robbs Postat 9 februari 2018 Författare Postat 9 februari 2018 Dom är ca 2mm stora och ganska snabba Citera
Sjadet Postat 10 februari 2018 Postat 10 februari 2018 Om de är ungar kan det vara Caya Lago, Collonista eller dvärg Cerith, Nerite . Annars har jag ingen aning om du inte kan ta en macro bild.Se om de växer, de växer ganska snabbtSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Robbs Postat 10 februari 2018 Författare Postat 10 februari 2018 42 minuter sedan, Sjadet sa: Om de är ungar kan det vara Caya Lago, Collonista eller dvärg Cerith, Nerite . Annars har jag ingen aning om du inte kan ta en macro bild. Se om de växer, de växer ganska snabbt Sent from my iPhone using Tapatalk Jag blev bara lite nojig vad som nu hamnat i Baljan fast jag va noga och tvättade av stenen och synade allt noga. Citera
Kimozabe Postat 11 februari 2018 Postat 11 februari 2018 Jag skulle gissa på svarta stomatella. Mvh Kim 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.