Hanss0n Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 tjean!vilket är det bästa T5 röret?alltså enligt er själv vilket tycker ni ger snyggast ljus?lägg gärna ut bilder på era kar med er belysning o skriv vad ni har för rör....M.V.H jonathan Citera
stigigemla Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Jag kör tre Aquablue och ett Actinic+ till mitt fraggkar. Den kombinationen tycker jag är riktigt snygg. Citera
Guest lysröret Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 jag säger att det är invånarna som avgör i stor grad.som jag ser det nu så vill du veta vilkETT som är det bästa röret?beror ju som sagt på vad du ska ha i karet. men ska jag säga enbart 1 rör så röstar jag på deltec aquablue som är likvärdigt med JBL somlar marin day, men har begåvats med ett lägre pris. Citera
Magnus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Aqua Connect`s 15.000k rör tillsammans med "Deltec Arctinic +" eller Osram 67 är utan tvekan den snyggaste kombinationen. Se bilder på min burk (Magnus 576l) - det är det ljus som är i främre delen av akvariet - i bakre delen har jag Deltec Aquablue tillsammans med "Deltec Arctinic +". Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.