Postat 19 april 20187 år Författare Jo tack fått fylla på 6 liter varje dag. Så ska bli skönt att slippa det för har inget automatiskt än Gillar när det är mycket sand och lite mera simyta på djupet. Sen är det ju rätt lätt att sköta. Och med sanden så har jag ju problem just nu men hoppas att det går över. Skulle behöva ett par sandvändare till. Jag har ju väldigt mycket betade så det går ju rätt så bra
Postat 20 april 20187 år Författare Tror att det blev ännu bättre faktist behöver bara fylla på 0.5 liter idag
Postat 29 april 20187 år Författare Ser ut som korallerna man skaffat trivs rätt bra. Har även börjat mäta lite Ph 8.1 Kh 8.9 Har ännu inte skaffat några andra tester
Postat 7 augusti 20187 år Författare Korallerna man skaffa gick ej så bra. Värme slag tog livet av 2 st o sen cyano på det men nu kör vi på igen
Postat 7 augusti 20187 år Korallerna man skaffa gick ej så bra. Värme slag tog livet av 2 st o sen cyano på det men nu kör vi på igen Mina levde och växte så det knakade tills värmen kom. Så tråkigt. Nu är det inte många kvar. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Postat 11 september 20186 år Författare Hej tänkte på en sak. Brukar folk flytta upp pods till visningskaret från refugiumet? Är sugen på en mandarin och har massa med pods i sump och refugium.
Postat 17 september 20186 år Författare Ett par nya sandvändare har fått flytta in och en mandarin. Brottas med rätt högt nitrat och fosfat som jag måste få ordning på sen blir det att prova lite hårda coraller igen
Postat 12 juni 20196 år Författare Börjar bli riktigt nöjd med karet lite nya fiskar o koraller. Bara hoppas det börjar växa lite mera.
Postat 14 juli 20196 år Författare Det börjar växa på bra nu men har ju inte jätte hög förbrukning. Bråkar med cyano som jag får göra varje sommar. Vet inte riktigt varför men men.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.