per.w Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 (ändrat) Jag behöver litet hjälp och tips om hur ni gör med era Trachphyllia hemma i era burkar.... Jag har läst på mycket om dessa och enligt tillgänglig litteratur på nätet ska dessa inte vara världens svåraste att sköta, men de jag tidigare haft har alla dött. Nu har jag mer stabilt akvarium och det är nog bara KH som svänger. Inte mycket men det svajar.... Hur gör ni, och då vill jag faktiskt veta hur ni gör.... Inte vad det står i artiklar och böcker.... Ändrat 2 april 2018 av per.w Citera
Christian J Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 Jag hade en för 20 år sedan, gjorde inget särskilt förutom att punktmata den ibland när ljuset släckts och tentaklerna var framme (vet ej om det verkligen behövdes). Belysningen var metallhalogen, vattenvärdena mätte jag inte. Citera
Daniel021 Postat 13 april 2018 Postat 13 april 2018 Jag har flera och jag kör lite flöde i mitt akvarium och dom gillar det kör mest bara lpser Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.