Nito Postat 5 maj 2018 Postat 5 maj 2018 hittar gång på gång slaktade eremiter och kommer inte på med mördaren är, jag har en scopas, en dartfish, två clowner som kandidater samt en putsarräka Citera
Christian J Postat 5 maj 2018 Postat 5 maj 2018 Jag har också förlorat flera, men mina har försvunnit utan spår. Är du säker på att det inte är ömsade skal du hittat? Av de arter du räknar upp kanske putsarräkan kan komma åt dem i skalet, men knappast fiskarna väl? Vissa arter av mantisräkor kan däremot krossa skal, kanske du fått en sådan med den levande stenen. Citera
Nito Postat 5 maj 2018 Författare Postat 5 maj 2018 det är slaktrester i burken så det är inte öms, jag surrade just med en medberoende saltis och hans tanke om att en större eremit är boven låter inte helt otrolig? Citera
Christian J Postat 5 maj 2018 Postat 5 maj 2018 Jo jag har också misstänkt andra eremiter. Kanske brist på större snäckskal eller mat är orsaken? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.