Kimozabe Postat 3 september 2018 Dela Postat 3 september 2018 Hej Denny, såg i ditt första inlägg att du skulle köra med Fiji white sand. Blev det den? Vilken storlek och ligger den kvar? Behöver nämligen snart bestämma mig för sand och vill ha en som gärna ligger kvar någotsånär så glaset inte blottas på div ställen. Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 8 september 2018 Författare Dela Postat 8 september 2018 Halloj har vi någon som vet mycket och vill lära ett pucko hur kalciumreaktor funkar? har köpt allt tror jag men vet inte hur allt ska ihop mvh Denny 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 september 2018 Dela Postat 8 september 2018 Halloj har vi någon som vet mycket och vill lära ett pucko hur kalciumreaktor funkar? har köpt allt tror jag men vet inte hur allt ska ihop mvh DennyVad har du för pump som matar reaktornPump eller slangpump? Viken modell? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 8 september 2018 Författare Dela Postat 8 september 2018 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 8 september 2018 Författare Dela Postat 8 september 2018 Skulle behöva en typ manual som talar om hur det fungerar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 september 2018 Dela Postat 9 september 2018 Ser ut som en Deltec modell 601 Man kör deras svävande sandmaterial(Rowalit) Den röda pluggen är om man kör med pH styrningMen kolla på deras sida så finns det guider. https://www.theaquariumsolution.com/product/3021/76 Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 18 september 2018 Dela Postat 18 september 2018 Testar igen @Denny då jag tänkte ha i sand inom kort. Blev det ATI sand? Storlek, blir den liggandes etc etc? Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 18 september 2018 Författare Dela Postat 18 september 2018 Hej lite fullt upp bara japp det blev att sand och inte riktigt nöjd blev jag då upplevde att den blåste iväg för mej jag la tyngre korallbitar framme vid glaset storleken jag valde var 0,3-1,2 mm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 18 september 2018 Dela Postat 18 september 2018 5 minuter sedan, Denny sa: Hej lite fullt upp bara japp det blev att sand och inte riktigt nöjd blev jag då upplevde att den blåste iväg för mej jag la tyngre korallbitar framme vid glaset storleken jag valde var 0,3-1,2 mm Ingen fara, förstår att det är mycket på g Då ska jag nog ta en säck small och en medium för utvärdering. Tack för svaret Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 18 september 2018 Författare Dela Postat 18 september 2018 Skölj sanden sjukt mycket trodde inte den skulle vara så dammig men det var den 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 18 september 2018 Dela Postat 18 september 2018 1 minut sedan, Denny sa: Skölj sanden sjukt mycket trodde inte den skulle vara så dammig men det var den Tack för tipset, det ska jag göra. Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jeber Postat 25 november 2018 Dela Postat 25 november 2018 Hur går det här? Nyfiken 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
KMG Postat 2 januari 2019 Dela Postat 2 januari 2019 Hur rullar det på? Mera bilder! Ett sådant kar och projekt är drömmen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.