AlienOne Postat 11 augusti 2018 Postat 11 augusti 2018 Som rubriken lyder var får man tag på detta? Citera
catknife Postat 11 augusti 2018 Postat 11 augusti 2018 8 minutes ago, AlienOne said: Som rubriken lyder var får man tag på detta? Hej Alien! Någonstans lokalt vet jag inte om, själv sitter jag i stockholm. Men jag beställda 2 fina exemplar av Botryocladia från England som skickades på posten hela vägen in genom brevinkastet! Annars kanske det finns någon här på saltvattensguiden som har och kan dela med sig / sälja! Beror på vad du vill ha för macroalger Butiken jag beställde från heter "LiveAlgae", jag beställde lite dumt med en massa röda dagar så det blev försenat men algerna överlevde och har vuxit rejält i mitt kar. Så jag rekomenderar dem starkt! Citera
AlienOne Postat 12 augusti 2018 Författare Postat 12 augusti 2018 Tack Har aldrig kört med refugum så tips mottages tacksamt... /Peter Citera
j0nas Postat 12 augusti 2018 Postat 12 augusti 2018 Hej Peter, Ser att du bor i Helsingborg, vill du ha lite chaeto eller caulerpa så kan du få av mig. Skicka pm 1 Citera
AlienOne Postat 12 augusti 2018 Författare Postat 12 augusti 2018 Vem i Sverige saluför copepods ? Citera
David Postat 12 augusti 2018 Postat 12 augusti 2018 1 timme sedan, AlienOne sa: Vem i Sverige saluför copepods ? Jag tror att dom flesta butikerna kan beställa det(från grossisten Akvavision tex). Så fråga din närmsta butik. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.