Mazzi Postat 31 oktober 2018 Postat 31 oktober 2018 Hej Min osmos släpper igenom lite koppar, vilken del behöver bytas ut? Kollat runt lite och om alla delar ska bytas kan man lika gärna köpa en ny anläggning känns det som...typ samma pengar. Hur gör ni? tacksam för tips och idéer. Mvh Mats Citera
Kimozabe Postat 1 november 2018 Postat 1 november 2018 (ändrat) 8 timmar sedan, Mazzi sa: Hej Min osmos släpper igenom lite koppar, vilken del behöver bytas ut? Kollat runt lite och om alla delar ska bytas kan man lika gärna köpa en ny anläggning känns det som...typ samma pengar. Hur gör ni? tacksam för tips och idéer. Mvh Mats Vad är det för osmos du har, vilka filter har du? Bild? Glömde Jag bytar filter i min. Mvh Kim Ändrat 1 november 2018 av Kimozabe Citera
stigigemla Postat 1 november 2018 Postat 1 november 2018 Det räcker om du byter medium i silikatfiltret. Citera
Mazzi Postat 1 november 2018 Författare Postat 1 november 2018 Det räcker om du byter medium i silikatfiltret.Tack Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.