wrang Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Kom å hämta helt men behövs nog limmas om i fogarna Mått 200x60x50Eloxerad svart aluram Finns i Alingsås Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrang Posted November 16, 2018 Author Share Posted November 16, 2018 Finns kvar för att hämta Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrang Posted December 7, 2018 Author Share Posted December 7, 2018 Finns kvar om någon vill haSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyanide Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Hej! Finns karet kvar och går det att "tjinga" i några veckor? Befinner mig nämnligen i Timbuktu utav alla ställen haha... Bor i Alingsås annars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrang Posted January 30, 2019 Author Share Posted January 30, 2019 7 minuter sedan, Cyanide sa: Hej! Finns karet kvar och går det att "tjinga" i några veckor? Befinner mig nämnligen i Timbuktu utav alla ställen haha... Bor i Alingsås annars! Ursäkta men det är nerskuret i bitar. Nån Admin/moderator kan låsa tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
izfisk Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Stängd 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts