Arash Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Är det non som har varit i polen och handlat saltvatten grejor, som fisk och andra saker? i så fall vill jag veta om priser och adresser.... Citera
Saxmark Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Är det non som har varit i polen och handlat saltvatten grejor, som fisk och andra saker? i så fall vill jag veta om priser och adresser....Hade en bekant som var nere i helgen.. Han kollade lite åt mig.. Det var ungefär samma priser som i tyskland enligt honom.. Kan kolla om han kommer ihåg vad affärerna hette och var de ligger.. Citera
Arash Postat 8 mars 2006 Författare Postat 8 mars 2006 tack du... de vore bra, jag brukar åka dit... så kanske nästagång jag kan hämta till dig... =) Citera
Draedon Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 en kompis till mig köpte lite pumpar och prylar när han var i polen, var snuskigt billigt tydligen.han fyllde en kundvagn "bara för det var så billigt" Citera
nemo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Finns det ingen polsk butik som kör webshop ? Adress isåfall hade vart kanon. Citera
crille Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 det finns en jag sett http://www.um-um.pl/index.php?language=en&osCsid=a0349db3bc5d7be5e434c65287ba7a97men dom är inte särskilt billiga Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.