Pelle79 Postat 13 januari 2019 Postat 13 januari 2019 Hej Jag har sjukt många små sniglar med vita skal är detta bra eller dåligt? Min pocillopora har blivit hängig och verkar inte trivas, kan där vara nått djur eller sniglar som angriper koraller? Mvh Pelle Citera
Pelle79 Postat 13 januari 2019 Författare Postat 13 januari 2019 20 minuter sedan, Pelle79 sa: Hej Jag har sjukt många små sniglar med vita skal är detta bra eller dåligt? Min pocillopora har blivit hängig och verkar inte trivas, kan där vara nått djur eller sniglar som angriper koraller? Mvh Pelle Citera
Lasse Postat 13 januari 2019 Postat 13 januari 2019 Nu är jag en petimeter igen - du har nog inga sniglar i ditt kar - men snäckor IMO är det bra eftersom de håller undan alger och är knappas orsaken till att din korall mår dåligt. Är det snäckan på bilden du har många av ? MVH Lasse Citera
Pelle79 Postat 13 januari 2019 Författare Postat 13 januari 2019 Klart det är snäckor . Ja det är sådana Citera
Lasse Postat 14 januari 2019 Postat 14 januari 2019 Det ser ut som en typ som är en bra algätare men som ofta brukar hålla till i vattenlinjen eller till och med över, speciellt om det finns krabbor i karet. Var glad om du har många MVH Lasse Citera
Pelle79 Postat 15 januari 2019 Författare Postat 15 januari 2019 Jag har inga krabbor så då är både jag och snäckorna glada Tack för hjälpen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.