Jump to content
naso

Får inte RO att fungera, endast smutsvatten!

Recommended Posts

On ‎2019‎-‎01‎-‎13 at 15:13, naso sa:

Perfekt, tack! Ska genast kolla och beställa, har jag väntat så länge nu så gör inte ett par dagar något. Tack än en gång för din hjälp. MVH: Hasse

Företagsakvarium är nog de sämsta jag någonsin upplevt, de tog inte mitt kort eller andra betalningssätt för att jag har sparbanken syd i Ystad, mycket nonchalanta. Jättebesviken!

 

On ‎2019‎-‎01‎-‎13 at 15:09, mcjagg sa:

https://shop.foretagsakvarium.se/product/silikatfilter

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
 

Företagsakvarium är de sämsta jag någon gång haft med att göra, de tog inte mitt VISA-kort och ej heller någon annan betalningsform (de kunde inte ens lämna ut sitt bankgiro), för att jag tillhör sparbanken syd i Ystad. Mycket besviken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@naso

de erbjuder jättemånga betalalternativ enligt deras hemsida.

stämmer inte detta?

 

Jag med många fler är väldigt nöjda med Företagsakvariums leveranser och support. Har du varit i kontakt med dem? 

 

Enligt hemsidan erbjuds följande betalalternativ + Swish.

5c3f3a21984c3_Anteckning2019-01-16150505.jpg.ff8ff88c71349c4400b1b3c3d4dcf418.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 timmar sedan, nike83 sa:

@naso

de erbjuder jättemånga betalalternativ enligt deras hemsida.

stämmer inte detta?

 

Jag med många fler är väldigt nöjda med Företagsakvariums leveranser och support. Har du varit i kontakt med dem? 

 

Enligt hemsidan erbjuds följande betalalternativ + Swish.

5c3f3a21984c3_Anteckning2019-01-16150505.jpg.ff8ff88c71349c4400b1b3c3d4dcf418.jpg

 

Jag har inte swish, och när jag frågade efter bankgiro, så att jag kan betala via det, så svarade de inte mer än att det var konstigt. Jag provade 5 ggr via deras kortköp, och det godkändes ej. mer respons fick jag inte. Så nu har jag beställt boosterpump+osmos med silikatfilter från annat företag som tar mina pengar utan problem. Jag litar på ditt omdöme, men inte att dom inte kunde lösa detta på något sätt, det är nonchalant, tyvärr!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎2019‎-‎01‎-‎16 at 15:05, nike83 sa:

@naso

de erbjuder jättemånga betalalternativ enligt deras hemsida.

stämmer inte detta?

 

Jag med många fler är väldigt nöjda med Företagsakvariums leveranser och support. Har du varit i kontakt med dem? 

 

Enligt hemsidan erbjuds följande betalalternativ + Swish.

5c3f3a21984c3_Anteckning2019-01-16150505.jpg.ff8ff88c71349c4400b1b3c3d4dcf418.jpg

 

Jag har varit i kontakt med dom nu, och vi hittade en annan lösning. Eftersom det går över Klarna, så tar inte dom Sparbanken Syd betalningar( märkligt), men nu är jag kund hos Företagsakvarium och de var mycket tillmötesgående, men det tog lite tid med kontakten. Så, jag vill bara ta tillbaks vad jag sagt om dom tidigare och allt är bra nu med boosterpump och nytt osmos+silikatfilter. TACK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Saltvattensguiden


Organisationsnummer: 802438-6222
E-post: admin@saltvattensguiden.se


  • Ordförande: nike83
  • Kassör: Tribiani
  • Tekniskt ansvarig: ormet
  • Medlemsansvarig: kaptenen
  • Annonsörsansvarig: danne031
  • Våra betalningsalternativ


  • Swish: 123 268 41 16
  • PayPal: kassor@saltvattensguiden.se
  • Bankgiro: 220-3503

  • Aktuell programversion


    IPS Community Suite 4.4.10
    Tapatalk 1.6.5

    ×
    ×
    • Create New...