Tedb Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 jag gissar på denna...?<bang on target pal :-) Citera
Lejonkungen Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Akvarielagunen i Holmsund har rätt mycket levande. En del finns också på Rolles akvariecenter i Luleå. Han kommer att börja få sändningar från Reef Zone. Citera
dykare69 Postat 28 februari 2006 Författare Postat 28 februari 2006 Vad finns det mer i Umeå? Har sett att det finns en källarlokal på Haga - Har dom något bra? Är det värt ett besök till Holmsund - på hans hemsida verkar det ju vara mycket grejor... Citera
Lejonkungen Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 De har mycket på hemsidan men långt ifrån allt hemma. Men de beställer hem vad du önskar. De kommer nog snart att köpa in mer fisk och koraller. Kanske bäst att vänta tills det kommer. Har varit till någon akvariebutik i centrala Umeå men de hade väl inget användbart hemma.Du kan kolla med Rolles akvariecenter i Luleå. Det är lite närmare ialla fall. Tel 0920-211740. Citera
Texas Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Lagunen är att rekommendera....men dom har lite knepiga öppettider bara!Många fin friska fiskar där...Sist jag var dit i januari så hade dom ett gäng riktigt stora och feta gula kirurger.Lite lite i korallkaret hade dom då....men dom kan ju ha fyllt upp det nu också. Citera
dykare69 Postat 19 mars 2006 Författare Postat 19 mars 2006 Hejsan!Har varit på resa i några veckor, jag har nyss kommit hem och skall snart börja ta vattenprover. Jag har bla varit i Holmsund, där jag fick mycket hjälp och även inhandlat lite grejor. Jag tror att det blir fiskar i slutet på V 13. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.