Gå till innehåll

Intressekol karantän/akvarium


Kimozabe

Rekommenderade inlägg

Går i tankarna att sälja min karantän då jag inte kommer använda den något mer och kollar om där finns något intresse överhuvudtaget :). Om jag hinner kommer jag tömma och göra en enklare rengöring av akvarierna imorgon. 

 

Det är ett 220-240 liters uppe med limmad box i ena hörnan och ett 110 liters nere. 4 coralbox led (2 är nya modellen plus), liten skummare som passar i boxen, osmolatorer, rw4:or, innerfilter 1800l/h, 41revdoser, tempkontrollers etc. Svetsad ställning som är epoxibehandlad och sen lackad. 

 

Går att köra som 2 karantäner eller borra hål i boxen och ha som ett huvudakvarium.

 

Har inte bestämt om jag ska sälja 20w och 39w uvc oxå. 

Har även lite annat som nivågivare/övervakare, vertex 2.5 universalfilter, ev sten och en revpelare. 

 

Mvh

Kim 

76584BA6-15A7-4931-AE15-5B2D7054BC2E.jpeg.d076e343a6dbcd7320216022880c9d50.jpeg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, cuprinol sa:

Vad är det för mått? Och vad vill du ha för det? 

 

//Henrik 

Återkommer med mått imorgon. 

Tycker det är jättesvårt med prissättning :D  Ska försöka komma på ett pris oxå om i fall att måtten fungerar för dig. 

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bumpar igen,

Kommer kolla om jag får plats med det i mitt förråd om ingen är intresserad. Eventuellt sälja av teknik men vill helst få sålt ställning med akvarium och tänker att det är lättare om det finns lite teknik med :) 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Prio är väl egentligen att bli av med ställningen + akvarium. 

Ska tilläggas att bågarna som går över akvariet är demonterbart så vill man inte använda dom så blir höjden bra mycket lägre på det hela. 

 

Släng iväg ett pm om det är intressant alt vilken teknik ni vill ha till. 

Annars får jag väl sälja av lite teknik löst och flytta ner det i källaren, känns fel att bara slänga. 

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...