Verkenius Postat 9 maj 2019 Postat 9 maj 2019 Hej, Jag har ett skaffat mig ett Reefer 525XL. Jag har fastnat mycket för kirurger och undrar lite hur många man vågar stoppa I. Jag vet ju att dem normalt sett inte riktigt tycker om varandra.. Iaf inte om de är liknande varandra. Min tanke är att stoppa ner alla kiruger som ska vara I vid samma tillfälle och de ska vara så små som möjligt. dvs växa upp tillsammans i karet. Jag hoppas att detta kan göra att dem kan skapa en balans i gruppen under sin uppväxt. Men som sagt. Jag har i dagsläget tänkt mig: 1 st Zebrasoma Flavescens 1 st Zebrasoma Xanthurum 1 st Acanthurus Nigricans Men jag är ev sugen på en till Zebrasoma. mvh Pierre 1 Citera
nike83 Postat 9 maj 2019 Postat 9 maj 2019 Hej jag har både flavences och xanthurum till salu om du kan tänka dig att åka till Stockholm. kan ordna paketpris. //Fredrik Citera
Mazzi Postat 10 maj 2019 Postat 10 maj 2019 Jag bytte akvarium från 220 liter till 620 liter nyligen. En Acanthurus Triostegus hängde med i flytten och för ett par veckor sedan köpte jag en Achanturus Pyroferus och en Zebrasoma Desjardinii. Det har gått hur bra som helst, inga aggressioner alls. Planerar en eller ett par stycken till. Lycka till! /Mats 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.