Magnus Hörkeby Postat 7 juni 2019 Postat 7 juni 2019 Finns Håkanstorps zoo kvar? Hittar bara gamla träffar på företaget och deras sida verkar inte uppdaterats på flera år men jag kan ju ha fel. Citera
Kimozabe Postat 7 juni 2019 Postat 7 juni 2019 1 timme sedan, Magnus Hörkeby sa: Finns Håkanstorps zoo kvar? Hittar bara gamla träffar på företaget och deras sida verkar inte uppdaterats på flera år men jag kan ju ha fel. Dom är på g, håller på att strukturera om. Pm:a ditt nr så ska jag ge det till dom, ska dit imorgon. Mvh Kim Citera
Magnus Hörkeby Postat 7 juni 2019 Författare Postat 7 juni 2019 Tack för svar... Jag har skickat en förfrågan på offert till dom. Ville bara få koll så jag inte lade en beställning till ett nerlagt företag. Deras pris på ett red sea reefer 350 var så pass mycket billigare så jag undrade om det var ett gammalt pris. Citera
danne031 Postat 8 juni 2019 Postat 8 juni 2019 15 timmar sedan, Magnus Hörkeby sa: Tack för svar... Jag har skickat en förfrågan på offert till dom. Ville bara få koll så jag inte lade en beställning till ett nerlagt företag. Deras pris på ett red sea reefer 350 var så pass mycket billigare så jag undrade om det var ett gammalt pris. Jag bad om offert på ett akvarie i typ Februari och har inte fått svar ännu mer än "tack för ditt meddelande" dagen efter så mail via deras kontaktsida använder de troligtvis inte. Citera
Magnus Hörkeby Postat 8 juni 2019 Författare Postat 8 juni 2019 Det har löst sig bättre... Jag ska hämta ett begagnat Red sea reefer 250 v3 I morgon med all teknik. Fiskar hela konkarongen. Har fixat frigolitlåda påsar dunkar och plastbackar. 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.