Christian J Postat 4 december 2019 Postat 4 december 2019 (ändrat) Går det att ha flera smaragdkrabbor (Mithrax sculptus) ihop utan problem? Jag satte i två stycken i mitt 300l-kar, den ena krabban växte snabbt (särskilt klorna) medan den andra verkade behålla sin ursprungliga storlek och försvann spårlöst efter ett halvår. Ändrat 4 december 2019 av Christian J Citera
mcjagg Postat 5 december 2019 Postat 5 december 2019 Hej Jag har 7 mitrax i mitt 450l och aldrig varit några problem man ser de väldigt sällan när ljust gått ner så kan ni testa med en ficklampa då brukar de vara framme jag kan berätta att min pompom krabba såg jag första gången efter 11månader.Mvh Frank GrimåkerSkickat från min SM-G960F via Tapatalk Citera
Christian J Postat 5 december 2019 Författare Postat 5 december 2019 2 hours ago, mcjagg said: Hej Jag har 7 mitrax i mitt 450l och aldrig varit några problem Låter bra! 2 hours ago, mcjagg said: man ser de väldigt sällan när ljust gått ner så kan ni testa med en ficklampa då brukar de vara framme En ser jag ofta, men jag har inte sett två på väldigt länge. Den andra kan förstås även ha dött av någon annan orsak. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.