mcjagg Postat 9 december 2019 Postat 9 december 2019 Hej jag bytte till enbart t5 10x54w och kan inte bli annat än super nöjd galet fina färger jag hade radion xr30 g4 PRO tidigare de var absolut inte dåliga men har mycket bättre täckning nu och bättre färger sen växer det så mycket bättre mvh Frank 3 Citera
Christian J Postat 9 december 2019 Postat 9 december 2019 (ändrat) Menar du bättre utfärgning av korallerna, eller bättre färgåtergivning av allt (även t ex fisk)? Bättre täckning/spridning borde vara gynnsamt för koraller eftersom de både får mer ljus på normalt skuggade ställen, samtidigt som de blir mindre brända rakt ovanifrån. Ändrat 9 december 2019 av Christian J Citera
mcjagg Postat 9 december 2019 Författare Postat 9 december 2019 (ändrat) 23 minuter sedan, Christian J sa: Menar du bättre utfärgning av korallerna, eller bättre färgåtergivning av allt (även t ex fisk)? Bättre täckning/spridning borde vara gynnsamt för koraller eftersom de både får mer ljus på normalt skuggade ställen, samtidigt som de blir mindre brända rakt ovanifrån. Hej ja både bättre utfärgning och återgivning av färgerna fisken tycker jag ser ut som innan jag är inte så intresserad av fisk det är spser jag tycker om mvh Frank Ändrat 9 december 2019 av mcjagg Citera
Datzun Postat 9 december 2019 Postat 9 december 2019 2 timmar sedan, mcjagg sa: Hej jag bytte till enbart t5 10x54w och kan inte bli annat än super nöjd galet fina färger jag hade radion xr30 g4 PRO tidigare de var absolut inte dåliga men har mycket bättre täckning nu och bättre färger sen växer det så mycket bättre mvh Frank Snyggt! Jag har också bytt tillbaka till T5. Det ser lovande ut så här långt 2 Citera
mcjagg Postat 9 december 2019 Författare Postat 9 december 2019 Snyggt! Jag har också bytt tillbaka till T5. Det ser lovande ut så här långt HejVad bytte ni tillbaka ifrånMitt har gått 6 veckor med t5 det såg inte speciellt bra ut när jag körde igång med t5 det har bara blivit bättre och bättreSkickat från min SM-G960F via Tapatalk Citera
mcjagg Postat 9 december 2019 Författare Postat 9 december 2019 16 minuter sedan, POB sa: vilka rör använder ni? Ati 4 blue special 4 coral+ Och 2 pink Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.