Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 53
  • Visningar 6k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

• Uppdatering:   Min fru kom överens om att jag inte fick ha akvariumet i vardagsrummet, utan att jag får ha det i "matsalen" istället. Placeringen gör att man ser akvariet bättre, men tyvärr

• Är det ventilen för att justera hävertröret du vill placera i sumprummet? Då blir det mycket spring fram och tillbaka till akvariet innan du ställt in vattenytan i överrinningslådan. Jag rekommen

• dags för uppdatering igen.   Akvarium: tyvärr så får jag inte ihop det helt 100 så det passar placeringen med ny rördragning. kostnaden skulle bli strax över 30.000kr för glas och

Populära bilder

Postat
  • Författare
10 timmar sedan, irwin_fletch sa:

Nyfiken. Hur kommer det sig att det är radion g5 blue du blivit intresserad av och inte den vanliga? Jag har inte läst på så mycket om den nya än, tänker att du har mer kunskap 😃

nja, nu vacklar jag lite gällande "blue" tror det blir den vanliga (PRO) i sådant fall. tror blue-varianten lämpar sig om man gillar massor med blåljus och kanske mer lämplig för LPS (smaksak så klart). det sitter ju bara 6 vita dioder i "blue". PRO har lite mer effekt och jag tänker att det ger bättre val-möjligheter då. 

Reef-builders gjorde en bra review , men jämförelsen mellan Pro och Blue skulle komma i nästa del. men den delen verkar dröja. 

Postat
29 minuter sedan, nike83 sa:

tycker faktiskt att den ser ut nästan som ett "hemmabygge". + att den är dyrare än en G5a. då ser jag ingen anledning.

Missade att dina kommer att vara synliga :smiley20:

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.