Postat 12 januari 20205 år Hej! Ni som har haft PS R2 rampen vad körde ni för effekt på den samt % på de olika kanalerna? Min är den på 2x150w. Har läst här i trådarna att man kört det vita allt ifrån 20-50% Själv har jag kört den på 60% med vitt på 50% de blå på 100% grön 85% rött och orange på 75%, en sol upp/ner på 90 min och sen 3% månljus. Eller skall man prova bali programmet?
Postat 14 januari 20205 år Hej! Har en liknande ramp från Pacific Sun, jag kör Bali programmet och kör de vita dioderna på 20 %. Mvh Alex
Postat 14 januari 20205 år Författare Tack Alex! Skall testa det så fort karet har "cycklat" färdigt igen och korallerna är tillbaka i karet. Fick du justera tiden något på Bali programmet? Allt är låst i menyerna precis som det står i manualen. Men när jag testa bali programmet så tyckte jag att det starta jätte tidigt och det blev solnedgång kl 17:00, roligt om mer än katten kan njuta av karet.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.