Draedon Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 hur gör man? är det bara att ta en vass kniv och skära bort en del?verkar sprida sig rätt bra så jag tänkte försöka fragga och ge lite till en polare. Citera
DSB Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Jag klippte bort några bitar med sax och satte fast dom på några andra stenar med gummiband, efter några veckor tog jag bort bandet och då satt de fast.Kniv eller sax spelar nog inte någon roll bara instrumentet är vasst. Citera
stigigemla Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Sätt ned stenen på sanden så växer Clavularian ut över sanden. Sedan skär man av med en kniv och sätter biten på en ny sten med ett gummiband så fäster den på några veckor. Citera
PuniXer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Prova www.garf.org där finns mycket information om att "odla" koraller hemma. Citera
Draedon Postat 9 maj 2006 Författare Postat 9 maj 2006 bättre sent än aldrig PuniXer garf.org har jag kikat på.. och 3 fraggar har det blivit av min virdis. växer ju som ogräs vid rätt förhållanden Citera
PuniXer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Lol ha jo... Tittade inte riktigt sådär på datumen.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.