drakfisk Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 HEJSAN har ni sett konstgjordlevandesten som är gjord på keramik o något som heter sporstoffer det säljer dom i danmark på klownfisken mycke snygga saker finns i pris 500/1500 :- dkk jag köpte två stycken mest för att gömma glaset på ytavrinningen blev j..t snyggt mycke bättre än cement o snäckskal . ska få receptet på det så lägger ja in det här sen o även en bild . jag såg det av en händelse jag är nämligen och renoverar hans kusins hus i danmark .fan hela lönen går till karet men mycket trevligt o snyggt mvh drakfisk/connyBanana man Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Det är bara till att skaka fram en bild Conny!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 23 mars 2006 Författare Dela Postat 23 mars 2006 så for ja kommer hem ska du få en bild Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 Har du inte kommit hem än?Väntar med spänning. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 31 mars 2006 Författare Dela Postat 31 mars 2006 jo men min förbannade kamra ville ej o mycke dåligt med tid för många badrum som ska bli färdiga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.