Tomas Dida Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 Hej Jag har alldeles för många anemoner i akvariet Bubbeltip. Är det någon som har förslag hur jag lättast får bort dom? Dom börjar sprida ut sig och bränna andra arter i akvariet kanske någon annan kan få ta del av dom till sina akvarium Alla förslag välkomna Citera
Tomas Dida Postat 9 september 2020 Författare Postat 9 september 2020 Ingen som haft samma problem och har en lösning på detta ? Citera
Stefan molin Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 Hej , Michael har nog lyckat bli av med sina , BTA är en pest om dom trivs mvh stefan Citera
Tomas Dida Postat 10 september 2020 Författare Postat 10 september 2020 Problemet är löst tack för förslagen Citera
Christian_N Postat 11 september 2020 Postat 11 september 2020 Jag har använt samma medel på mina BTA som man har till glasrosor, Aiptasia-X. Det har funkat felfritt för mig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.