Magnus Borg Postat 4 oktober 2020 Postat 4 oktober 2020 Har en Revdos 41 som har fungerat hur bra som helst under tiden jag körde den. Slutade att använda den i somras. Tog fram den härom dagen och kalibrerade den och ställde in klockan mm Nu kommer jag till det spännande. När jag ska ställa in antalet doseringstillfällen per dag så kan jag välja mellan 0, 2, 4, 6 antal doseringar per dag. Det ska ju vara 1, 3, 5, 7 antal tillfällen. Den doserar ingenting just nu, jag behöver köra manuell dosering.@stigigemla, finns det något enkelt sätt att göra en factory reset? Eller blir det att ta med den till dig vid nästa ballingsaltinköp? /Magnus Citera
stigigemla Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 Om den står strömlös längre än vad backupbatteriet för strömavbrott räcker laddar den originalprogrammet på nytt vid start. Alla inställningar ligger kvar. Jag kan ladda ur backupbattriet för hand om du har pumpen med dig hit. Det blev tydligen ett fel när den laddade programmet denna gång. Du kan kolla att det inte är en pump som hängt upp sig genom att köra "manuell styrning". 1 Citera
Magnus Borg Postat 5 oktober 2020 Författare Postat 5 oktober 2020 (ändrat) Tack Stig. Jag tar med den nästa gång jag kommer förbi. Ska testa att låta den stå strömlös någon vecka och se om den sparkar igång igen /Magnus Ändrat 5 oktober 2020 av Locutus Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.