adam92 Postat 7 november 2020 Postat 7 november 2020 Hej! Jag undrar om nån vet om jag kan använda sushi sjögräs till att mata mina krabbor med? Eller måste jag köpa sjögräs från en zoo butik? Med vänlig hälsning, Adam Citera
PerS Postat 7 november 2020 Postat 7 november 2020 Finns i vanliga livsmedelsbutiker som enligt innehållsförteckningen är 100% sjögräs; det borde ju funka. 1 Citera
adam92 Postat 7 november 2020 Författare Postat 7 november 2020 Finns i vanliga livsmedelsbutiker som enligt innehållsförteckningen är 100% sjögräs; det borde ju funka.Ja jag tycker ju det också, men ja undrar om det är något sorts bindemedel i det som kan vara skadligt. Min zoo butik kan inte ta in något i den stilen. Han sa att jag skulle gå till havet här o håva lite det har jag ingen lust med så alternativet blir ju sushi gräs från Coop om det skulle funka.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
kaptenen Postat 7 november 2020 Postat 7 november 2020 Eremiter äter det mesta. Du behöver inte ge dem sjögräs. Men om du vill så är det nog främst en välsorterad mathandel som har sånt. 1 Citera
adam92 Postat 7 november 2020 Författare Postat 7 november 2020 Eremiter äter det mesta. Du behöver inte ge dem sjögräs. Men om du vill så är det nog främst en välsorterad mathandel som har sånt. Okej tack! då testar jag med sushi sjögräset jag har hemma Skickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.