Addonic Postat 11 april 2006 Författare Postat 11 april 2006 Riktigt snygg den där ! spanar efter namnet för en sådan ska jag också jaga fatt på =) får man fråga vad den kostade ?Den var riktigt billig , gav 197:- för den.Hittade ett namn nu som jag tror det är:Sphaerella spp / Christmas Tree Coral /Jonas
Capote Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Lite svårt att se på bilden om den sitter i ett rör innan den slår ut.Jag tycker den liknar en Sphaerella krempfi kallas ibland också christmas tree, men då ska den som sitta i ett "rör" för att det skall stämma.
smulan Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Jag ser att du har fått igång karet nu, och jag måste bara hålla med dom andra !Det blev riktigt snygt !!!!!!När jag såg det senast så såg det ut som en bygg arbets plats ;-)
greger Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 sphearellan sitter om jag inte missminner mej i en konisk fot som brukar sitta i sanden (som en grå morot ungefär)
watter Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Tjenna Jonas, skulle vara kul om du slängde upp lite nya bilder på karet ? Lite nyfiken på hur det ser ut nu
watter Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Var hos Jonas idag och titta på hans kar Lägger upp lite bilder som jag tog när jag var där Måste bara säga att det är otroligt vackert
Rekommenderade inlägg