Ingvar Hellmalm Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Får man fråga varför du säljer ut alt och lägger ner helt och hållet kanske redan är sagt men har missat dettaJag tillbringar nu mera långa tider utomlands (har firma i Grekland) och sönerna bor långt bort så ingen kan klara av karet (inte så lätt) och jag avskyr att innevånarna skall lida eller dö när jag är borta. Det är därför.
jimmy Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Ok tack för svaret låter visserligen trevlig att tillbringa tiden på grekland men kan man leva utan saltvattenskar ?Eftersom man är nyfiken får man fråga vad det är för företag du driver ?
Micke_Tj Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 JA du Ingvar det var en schysst lista med böcker jag fick ihop...Han funderar på att starta ett kar när han flyttat till Grekland
Ingvar Hellmalm Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Vi får se Micke Jag har en plan att segla jorden runt när jag pensionerar mig definitivt 2008. Den som lever får se.
Laggeman Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Vart i Grekland är det du ska flytta hän? Blir det nära kusten kan du kanske dra en ladning upp till huset och tillbaks igen, så slipper du byta vatten iaf.
Rekommenderade inlägg